خدایا

از تو دلگیرم!!!


به قولت وفا نکردی


گفته بودی حق انتخاب دارم


پس چرا


انتخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابم


در کنار " دیگریست " ؟؟