خدایا
خدایا
از تو دلگیرم!!!
به قولت وفا نکردی
گفته بودی حق انتخاب دارم
پس چرا
انتخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابم
در کنار " دیگریست " ؟؟
از تو دلگیرم!!!
به قولت وفا نکردی
گفته بودی حق انتخاب دارم
پس چرا
انتخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابم
در کنار " دیگریست " ؟؟

+ نوشته شده در چهارشنبه نهم فروردین ۱۳۹۱ ساعت 14:41 توسط ازربایجان مارالی
|