ازش پرسیدم دوستم داری؟
گفت :اوهوم
گفتم :چرا دوستم داری؟
گفت: نمی دونم
گفتم :فکر کن
گفت: ترجیح میدم فکر نکنم
گفتم:چرا؟
گفت: چون اگه فکر کنم ممکنه به این نتیجه برسم که دوستت ندارم